torsdag 9. juli 2015

Nye tider ...

Det er litt skummelt. 
Om en måneds tid har jeg begynt i ny jobb. 
Jeg grugleder meg. 
Eller egentlig gleder jeg meg mest, men det er en liten nerve i det hele. 
Første året som lærer.  
I norsk på videregående. 
På fulltid. 
Der jeg skal greie meg selv.

Heldigvis har jeg allerede hils på mange av kollegaene, og de er veldig trivelige alle sammen. De har tatt godt imot meg på den nye arbeidsplassen, og jeg har fått tilgang til bøker og nettressurser, mail og Fronter, - så nå går en del av sommeren med til å forberede meg.
Det er spennende!
Det er mye nytt å sette seg inn i, men samtidig oppdager jeg at jeg nå kan hente fram noe av det jeg har lært gjennom studiene mine, og omsette teorien til praksis.
Det er noe jeg liker!


Og om det er noen der ute som kanskje underviser i norsk på yrkesfag, så ta gjerne kontakt. Er glad for innspill.

I like #204

4 kommentarer:

  1. Gratulerar till ditt nya jobb som lärare! Tiden går fort, jag tycker inte det är så länge sedan du började med dina studier! Visst kan det kännas lite pirrigt men det kommer att gå bra för dig!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny jobb! Klart du greier dette, det er ikke tvil i min sjel :)

    SvarSlett
  3. Då vill jag gratulera dig. Vad spännande. Du kommer att klara detta finfint. Lycka till

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)