søndag 31. mai 2015

Takknemlig uke 23



Enda ei uke med eksamenslesing er til ende.
Velsignelsene er:

1906. Krymping av restegarnlageret
1907. Middag - stekt sei - hos mamma og pappa, med riskrem til dessert!
1908. Sykkeltur. År siden sist!
1909. Kafébesøk mens Dattera var hos frisøren
1910. Ny sommertopp, med den perfekte grønnfargen!
1911. Når en beskjed kommer seint, og innebærer at du får masse ekstraarbeid - og det gjør at du får ting gjort i en fei. Sinne og skuffelse kan være bra... om man klarer å bruke det rett
1912. Rolig formiddagsstund med tid og ro til å lese
1913. Ungdomsklubb - et fast positivt punkt i hverdagen
1914. Aller siste finpuss av bacheloroppgaven
1915. Følelsen når man har levert den oppgaven man har tenkt på og arbeidet med i mange måneder (Lettelse blandet med tomhet)
1916. Nye håndarbeidsprosjekt
1917. Nydelig vær! Første dagen med litt varme - og mulighet for å ta pause i lesinga på altanen
1918. Koble av med å gå en tur, og høre lydbok samtidig
1919. Struktur i lesinga, som fungerer sånn at jeg henger med...
1920. Vissheten om at studieåret er ferdig om 17 dager... 


Alt dreier seg om eksamen!
Jeg leser og tenker og forsøker å lagre litt kunnskap.
Neste uke venter det samme programmet, 
med innslag av litt andre ting innimellom.
Men jeg nærmer meg enden :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)