søndag 24. mai 2015

Takknemlig uke 21


Den siste uka har gått med til lesing...
og noen velsignelser kan jeg også telle.

1891. Forhåpentligvis siste møte på NAV. Det kjennes veldig greit, selv om jeg har en bra saksbehandler.
1892. Bibliotekbesøk. 
1893. Gjøre seg ferdig med ett emne i eksamenslesinga, før man må gå over til neste...
1894. Opplæring i datahjelpemidler på den nye jobben
1895. Lydbok - fin avkobling midt i pensumlesinga
1896. Sangøvelse
1897. Når man leser gjennom et tema raskere enn forventet
1898. Ungdomsklubb
1899. Dattera har hjemmedag i Mat og helse; og det betyr lunsj servert og nybakt til kaffen :-)
1900. Tur ut mellom regnskurene
1901. Finale i Melodi Grand Prix
1902. Tur ut i solskinn. Surt og kaldt den ene dagen, og mer levelige temperaturer den neste.
1903. Følelsen når man har levert årets næringsoppgave og selvangivelse! Årets verste jobb er unnagjort. Magisk!
1904. Jordbær med fløte
1905. Søndagkveld - og vissheten om at også morgendagen er fridag(bortsett fra at jeg skal lese til eksamen, som de øvrige dagene...)

Ny uke står for døra.
Ingen nye utfordringer, - så vidt jeg vet,
men det er utfordrende nok å pløye gjennom pensum før eksamen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)