lørdag 2. mars 2013

Takknemlig uke 9


En avslappende uke går mot slutten, og jeg er takknemlig for mye...

211. Ubeskrivelig godt å komme hjem etter ei uke borte...
212. Koselig med en blomsterbukett for utført tjeneste.
213. Planer om en "gjøre-ingenting-dag", som ble til ei uke. Jeg trengte det. ;-)
214. Superkoselig besøk av gode, gamle venner... 
215. ... og så fikk vi en nydelig orkidé også!
216. Har begynt å strikke genser til ei jente i klassen. Koselig arbeid.
217. Ski på tv! Strålende norsk innsats.
218. Første sangøvelse på mange uker.
219. Trim gjennomført! Formen er stigende.
221. Interessant besøk av Politiet på ungdomsklubben.
222. Spennende å legge planer for klubben utover våren.
223. Besøk på praksis-skolen - dette virker lovende. Gleder meg til mandag.
224. Øs-pøs-regnvær hele uka har fjernet det meste av snø og is. Riktignok kommer det litt mer snø innimellom, men den forsvinner raskt igjen. Våren er i anmarsj.
225. Strikketøyet vokser, nordmennene gjør det fortsatt godt på ski, og sola varmer. Herlig helg...

Etter ei rolig uke, er batteriene ladet, og jeg er klar for tre uker praksis på ungdomstrinnet. Spent på hvordan jeg kan oppsummere neste ukes velsignelser... :-)

1 kommentar:

  1. En göra-ingenting-vecka? Låter underbart! Önskar jag kunde göra samma :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)