torsdag 6. august 2020

Lokal forfatter

Det er ei bok som har dukket opp mange ganger i sosiale medier i løpet av sommeren. Kanskje ikke oftere enn enkelte andre bøker, men jeg har i hvert fall lagt merke til den. Det kan være fordi den er skrevet av en lokal forfatter som ikke har vært så kjent. Nå er boka gitt ut på nytt, og mange har fått opp øynene for den.
Jeg har hatt en utgave fra 1984 stående i bokhylla mi ganske lenge, etter at jeg plukket den opp hos mamma. Den har bare stått der på vent, men nå MÅ jeg bare få lest den. 

Boka jeg skriver om er Allis sønn av Magnhild Haalke.


Et eget innlegg om Haalke og boka får komme senere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)