søndag 3. november 2019

Takknemlig uke 44; 2019


Det er ei stund siden forrige takknemlighetsliste, fordi det har vært vanskelige uker. Da blir det gjerne vanskelig å se hva man har å takke for også. Nå begynner jeg å få hodet over vannet igjen,og da er kjennes det godt å kunne sette seg ned å ha fokus på det som er godt og fint. Da jeg begynte å blogge i 2011, var jeg utbrent og gikk sykemeldt - lenge. I det siste har jeg kjent på noe av det samme som jeg følte på den gangen
- og det må jeg gjøre noe med! 

3501: Begynne å forstå at jeg må ta vare på meg selv.
3502: Bruke høstferien til både MÅ-ting og "Ha-lyst-til"-ting
3503: Prioritere familie
3504: Forståelsesfull arbeidsgiver
3505: Gode venner
3506: Fantastiske kollegaer
3507: Ta grep om eget liv
3508: Trene
3509: Ta egenmelding når det trengs
3510: Ta tid til å minnes
3511: Tenne lys
3512: Planlegge å gjøre unødvendige ting, fordi det er nødvendig
3513: Si nei, og bli forstått
3514: Kjenne at energien kommer tilbake, selv om den er sårbar
3515: Den første frosten

Det er en vei å gå før jeg er på pluss-sida igjen,
men om jeg tar skritt for skritt, og tar de nødvendige forholdsreglene,
så blir det bra igjen. 💓

1 kommentar:

  1. Så godt å høre at hodet er på vei i riktig retning. Jeg elsker disse innleggene dine, de får meg til å stoppe opp og reflektere meg vekk fra travle tider og vond arm :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)