tirsdag 16. juli 2019

Oj!

Det er så utrolig lenge siden jeg skrev et blogginnlegg, at det kjennes som en evighet! Det ble visst litt travelt sist skoleår, med jobb og studier og en del annet på si'. Bloggen har vært nedprioritert, men innimellom har jeg savnet å skrive noen ord, og ikke minst fotografere og redigere bilder for å legge ut på bloggen. 

Godt og vel tre uker ut i ferien kjenner jeg at batteriene begynne å bli ladet, og jeg har overskudd til å ta en tur ut med fotoapparatet, for å lete etter motiv. I kveld oppdaget jeg en fin "sammenplanting" i veikanten. En rødkløver har vokst seg tett inntil en prestekrage og titter opp over de hvite kronbladene. 😊




Nokre gonger
kan ein vekse seg saman
om ein er aldri så
forskjellige ...

Fortsatt god sommerkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)