lørdag 8. oktober 2016

Høst

De siste ukene har gått så utrolig fort, og vi har allerede gjort unna 8 uker av skoleåret. Det har vært noen fine uker, og været har vært upåklagelig. Sol og behagelige temperaturer er ikke å forakte i september heller. 🔆 Den siste uka har riktignok gradestokken krøpet ned mot null, og når sola skinner glimter det i rim på både åker og eng. Når tåka eller frostrøyken ligger som et lett lag over bakken, er det ganske vakkert, og da hender det at jeg må stoppe på tur til jobb på morgenen, og ta noen bilder.



Nå har vi kommet til høstferien, og jeg må ærlig innrømme at det skal bli godt med noen fridager - etter at jeg har kommet ajour med vurderingsarbeidet. Tenker å bruke litt tid på det nå i helga, så har jeg kanskje hele neste uke ledig. Selv om jeg er så heldig å ha en mann som tar det meste av det som skal gjøres hjemme, har jeg et håp om at vi skal få gjort unna litt ekstra, som rydding av boder eller no' sånt, i løpet av de nærmeste dagene. 
Vi får se... 
Egentlig har jeg minst like stort behov for å komme meg ut i frisk luft, men det går vel strengt tatt an å gjøre begge deler. 😉

Uansett skal vi på høsttur til Sverige neste helg, fra torsdag til søndag!
Vanligvis reiser vi sammen med ett vennepar, men i år blir vi fire par - og det skal bli kjekt!
Gleder meg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)