søndag 15. februar 2015

Takknemlig uke 7



Du verden som ukene flyr!
Lite blogging når for tida.
Må visst skjerpe meg...
Men selv om det er travelt,
er det noen velsignelser å telle også den siste uka.


1706. Effektiv tid til oppgaveskriving - jeg nærmer meg sakte målet
1707. Treningstid - viktig når man må sitte mye stille for å skrive seg ferdig...
1708. Fikse skriveren. Helt selv. :-)
1709. Sjanser som byr seg - dem bør man vel gripe?
1710. På besøk hos gode venner. Alt for lenge siden sist.
1711. En god latter!
1712. Sette to strek under svaret, for fjorårets regnskap for ungdomsklubben.
1713. Ineffektiv, men sosial, sangøvelse
1714. Når noen du har fått ei bestemt oppfatning av overrasker positivt.
1715. En frisk tur ut i snøvær!
1716. Ungdomsklubb - ungdommene gir meg overskudd
1717. Komplett familie til vinterferien
1718. Kvalitetstid med 3 andre damer som studerer i voksen alder
1719. Noen timer med et håndarbeid i hendene - avslapping!
1720. Følelsen når man har gjort unna noe man gruet litt til...


Neste uke er det vinterferie.
For noen.
Jeg kan ikke ta noen pause i studiene,
men jeg skal i hvert fall være hjemme sammen med mine. <3

1 kommentar:

  1. Mycket att vara tacksam för :) Ler när jag läser 1714!
    Önskar dig en bra start på nya veckan!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)