søndag 15. februar 2015

Fraværende...

De siste ukene har jeg vært litt fraværende på bloggen. 
Det meste av tida går med til studier. 
Nå er det skriving av bacheloroppgave som står på programmet, 
og jeg har heldigvis kommet godt i gang. 
Som vanlig er jeg redd jeg kommer til å skrive meg bort.
Jeg bruker alltid for mange ord.
Jeg har allerede skrevet 15 sider, og oppgaven skal ikke bli mer enn 20-25 sider.
Ennå har jeg ikke begynt på teoridelen...
Det blir nok heftig redigeringsjobb på slutten.

Forrige uke jobbet vi med bacheloroppgaven på en annen måte.
Vi skulle lage plakat for å presentere oppgaven.
 Bilder og få ord.
Da må man bruke fantasien.

En av mine ble slik:




Dagens bilde 14 - 2015

 365 foton

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)