søndag 13. april 2014

Takknemlig uke 15


Uke 15 er straks over,
om noen få minutter,
og her kommer oppsummering av velsignelser fra uka som gikk


1066. Interessant, men litt vond forelesning om barn og omsorgssvikt. Sånt som vi helst ikke vil høre om, men som vi vet skjer - og derfor er det nødvendig at vi vet hva som kan, og bør, gjøres...
1067. Godt gruppearbeid om vanskelig tema.
1068. Flyt i arbeidet med eksamensoppgaven...
1069. ... slik at det er bra at ei studievenninne både lager middag og minner meg på at jeg må komme å spise...
1070. ... før jeg kan fortsette med mitt, og faktisk bli (nesten) ferdig med oppgaven.
1071. Skrive ut bilder, gjøre ferdig logg og få unna siste finish før eksamen.
1072. Dele praksis-historier.
1073. Koselig kveld og quiz med "gjengen" i klassen!
1074. Ferdigstille eksamensutstillinga, og kjenne på ro... Karakteren er ikke viktig.
1075. Reise hjem til påskeferie,...
1076. ... samtidig som jeg får skrevet ferdig en oppgave som venter på deadline.
1077. Ungdommene kommer hjem fra USA og New York. Fint å høre alt de har å fortelle!!
1078. Rolig lørdag med strikking og lesing, uten skolearbeid på programmet. (Det får vente et par dager til.)
1079. Ferske reker til kvelds. Kvalitetstid med familien!
1080. Endelig en skikkelig tur ut, selv om vårdagen byr på kjølig vind så skinner sola mellom regnelingene :-)


Uke 16 banker spent på døra,
men hva den har å by på får vente til i morgen. :-)

1 kommentar:

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)