søndag 16. mars 2014

Takknemlig uke 11


Da er uke 11 straks over,
og jeg har opplevd mye å være takknemlig for den siste uka.

1006. Første møte med elevene i praksisklassen
1007. Inspirerende konsert med afrikanske rytmer, som start på praksisperioden.
1008. HEFTIG regn! Utrolig lenge siden sist, så dette var jo faktisk helt herlig.
1009. Interessant vinkling på organisering av spes.ped.-undervisning. Det finnes mange måter å hjelpe på...
1010. Som alltid; flott å være sammen med ungdommene på ungdomsklubben
1011. Ferdig med å feste tråder på alle lappene til lappeteppet. Nå gjenstår monteringen...
1012. Koselige timer med kunst og håndverk
1013. Se elever som kanskje sliter litt ellers, virkelig utfolder seg i kunstneriske aktiviteter. Det er like givende hver gang!
1014. Våkne til et tynt, hvitt snølag. Første skikkelige snøvær i år, i midten av mars... og snøen forsvinner i løpet av dagen. Vinteren blir i hvert fall ikke så lang som vanlig i år.
1015. Kjenne fredags-følelsen senke seg etter ei hektisk uke og en intens fredag.
1016. Sove middag i godstolen, mens det er fyr i ovnen. Fred...
1017. Kjenne sola varme.
1018. Biffmiddag, tilberedt av Mannen mens jeg leser ferdig ei spennende bok. Ja, jeg vet jeg er velsignet!
1019. God arbeidsøkt med studiene. Fikk gjort mer enn jeg hadde planlagt til og med, og undervisningen for uke 12 er også planlagt.
1020. Nydelig kveldsmat, med kakao. Mmmm!


Klar for uke 12!

1 kommentar:

  1. "1017. Kjenne sola varme." Visst är det härligt att man faktiskt kan känna hur den värmer nu! Våren är på väg!
    Hoppas nya veckan börjat bra!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)