søndag 8. desember 2013

Noen ting gjør man bare fordi man har lyst...

De siste ukene har vært travle. Har brukt mye tid på arbeider til kunst- og håndverkseksamen, og jeg var utrolig letta da alt var ferdig, levert og utstilt sist mandag. Heldigvis ble jobben bra belønnet med et godt eksamensresultat :-)

Siden mandag har jeg prøvd å bruke tid på andre ting, sånt som jeg bare har hatt lyst til. 
For eksempel maling av soverom. Malte en vegg i Sober(grå) og resten i Mørk aubergine. Det ble ganske mørkt, men det er jo et soverom. 
Godt å sove der er det i hvert fall.




Ellers har jeg gjort ferdig en del julegaver. 
Den siste ble egentlig laget på impuls, men resultatet ble søtt og fint. 



Blir nok laget noen flere små punger; har fått masse veskelåser i posten, og restegarn har jeg også mye av. 
Passe lite håndarbeid å pusle med ei ledig kveldsstund.

2 kommentarer:

  1. Så stilig vegg du har laget på soverommet. Jeg har mørk brun tapet med litt gull i på soverommet, og det er godt å sove i. Stilige portemonèer du lager også. Skal snope meg et strikketøy til julen når jeg er i by`n i dag, er spent på hva jeg kommer hjem med. Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Forstår at det har vært travle dager...
    Håper du nå kan nyte førjulstiden med ei god bok eller et håndarbeid. ;)
    God desemberkveld ønskes deg!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)