søndag 13. oktober 2013

Takknemlig uke 41


Uke 41 går mot slutten,
og jeg har mye å være takknemlig for også denne uka...


686. Myk start på studieuka...
687. Jentekveld med Dattera - Anna Karenina på dvd
688. Få bestilling i Epla-butikken
689. God studentmiddag i kantina; bakt laks med hjemmelaget potetmos. NAM!
690. Få godkjent problemstilling til fagoppgave
691. Få bekreftet fra ukjente at jeg faktisk har tenkt rett... Good feeling! Det må jeg innrømme ;-)
692. Koselig ettermiddagsstund med prat og fornøyde tenåringsdøtre...
693. Lek med bilde-, film- og lydredigering
694. Skikkelig høstvær ute, med STYRTregn, og kunne kose seg inne sammen med Dattera. Late dager på hybelen.
695. Lære noe nytt!
696. Få høre at Dattera hadde ei fin hjemreise med venninna...
697. Være sliten etter mange nye inntrykk, og ha muligheten til å slenge seg ned på senga og bare slappe av.
698. Interessant prat med medhybelboer en fredagskveld
699. Koselig hjemreise med 3 andre damer! Vi hadde ingen problemer med å få timene til å gå eller finne samtaleemner. :-D
700. Å sove i egen seng... Ubetalelig!


Uke 42 står for tur!
Tror den skal bli fin... ;-)

3 kommentarer:

  1. En lista att vara tacksam för i sig också! Så mycket fint!
    Önskar dig en fin vecka 42!

    SvarSlett
  2. Plutselig kom jeg over denne bloggen fordi du hadde besøkt meg i forbindelse med mandagstema. Og her så det ut til at jeg kunne trives. Så positivt å telle det en er takknemlig for...Så nå følger jeg deg, jeg.

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)