mandag 7. oktober 2013

Takknemlig uke 40

Du og du, som tiden flyr!
Å ikke finne tid til å telle sine velsignelser... vel, det er ikke bra!
Det har gått flere uker siden forrige gang - så nå er det bare å fortsette på listen...


661. Rydde i skap - og levere klær til Fretex!
662. Ønske sønnen god tur tilbake til folkehøgskolen
663. Gruppearbeid via nett - ny teknologi gjør samarbeid lettere
664. Reise på årets høsttur med gode venner
665. Time hos frisør - nytelse!
666. Shopping!
667. Fika og god tid!
668. Få maten servert - nydelig!
669. Komme hjem med ladede batterier
670. Lage hjemmelagde kjøttkaker - jeg kan jo faktisk...
671. Potte om noen planter, som skal få tilbringe vinteren inne i stedet for ute i kulden.
672. Oppdage en gammel klassiker, i bokens verden. Fantastisk!
673. Foreldremøte på ungdomsskolen
674. Være i rute med levering av diverse arbeidskrav
675. Forsøke meg på litt treskjæring. Kanskje blir det tresnitt av det til slutt...
676. Bestille noen julegaver.
677. Lese spennende pensum; jødedom og islam, norsk litteraturhistorie og gamle salmer...
678. Oppdage at en del av barnelærdommen kommer til nytte når du minst venter det...
679. Sludre med damene på hybelen
680. Kunne slappe av og hvile litt når kroppen sier i fra.
681. Hjemreise, med Hurtigruten. Avslappende og rolig, og koselig reiseselskap et stykke av veien.
682. Rydde, støvsuge og vaske hus, og ordne med litt høstkos i heimen. Koselig!
683. Mange herlige, fine turer ute i frisk høstluft! Gull verdt.
684. Få se ei flott forestilling av dyktige folkehøgskoleelever. Imponert!
685. Kunne ta med Dattera til Høgskolen. Høstferie i litt annet miljø for henne... 


Jeg sliter med å få lastet opp bilder i dag, men, men - det får så være. ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg har savnet velsignelsene dine :) Godt å lese dem sakte og rolig, og legge til mine egne inni hodet. Ser at shopping har fått djevelens tall, det var litt kult :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så det der med shopping med det samme jeg skrev det - og tenkte at sånn fikk det være. Selv om det slett ikke var tilsiktet ;-) Shopping er jo sannelig ikke bare bare. Hehe.
      Fint at du liker å lese om velsignelsene mine.

      Slett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)