torsdag 16. august 2012

Torsdagstema: I like # 54

Det har vært travle dager denne uka. Som ny student, godt voksen sådan, er det mye å sette seg inn i og være med på. Men jeg liker det. Selv om det ikke var morsomt å reise fra de kjære der hjemme, så er det fint å være her. Og jeg er spent på kommende studieår. Det ser ut til å bli flott!
Vårt kull av lærerstudenter, som skal undervise i 5. til 10. trinn en gang i framtiden, skal ha fokus på "klasserommet utenfor". Kanskje man kan lære noe utenfor det tradisjonelle klasserommet også...? Dette betyr at det blir mye friluftsliv på oss. Det liker jeg i hvert fall. Tror mange kan ha utbytte av en annen form for læring.
I går gikk vi ut i naturen og lærte å spikke med kniv. For min del ble resultatet en blyant. Ikke perfekt akkurat, men moro var det. 






5 kommentarer:

  1. Fin penna du gjorde! Du verkar ha en intressant tid framför dig med dina studier.

    SvarSlett
  2. Så fin, spännande att börja studera!

    SvarSlett
  3. Morsomt med masse lærdom. Kos deg med studiene.
    Ble da en brukbar blyant?
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/08/16/hansker-og-himmelsk-og-lyserodt/

    SvarSlett
  4. KUl att studera som vuxen det har även jag gjort. Fin är pennan. Ett riktigt hantverk. Ha de gott.

    SvarSlett
  5. Helt supert å være voksen student, jeg var ferdig utdannet sykepleier når jeg var førti..det var bare positivt!:)Lykke til!:)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)