tirsdag 14. august 2012

Tisdagstema: Rutor

Tirsdag betyr Tisdagstema, men i dag har jeg hatt lite tid til å være på nett og lese blogger. I dag var den første dagen som lærerstudent her på Nesna. Mye nytt, mye info, mange nye mennesker.
Jeg reiste med Hurtigruten fra Rørvik i går kveld, og det ble lite søvn i løpet av natta. Stod opp for godt da klokka passerte halv fem, og fikk med meg en nydelig, pastellfarget soloppgang fra panoramasalongen på øvre dekk. "Fint" innrammet av ruter...

Nå skal jeg straks finne senga, for å være klar til en ny dag som student i morgen.

Du kan titte på flere ruter hos

3 kommentarer:

  1. Det blev en lång dag för dig med många nya intryck. Fin bild från båtresan!

    SvarSlett
  2. Mmmm va vackert! Och vilka fina rutor på båten.

    SvarSlett
  3. Så flott.
    Lykke til med studiene. Og nyt naturen der oppe :-)
    Ha en fin tid.
    Mormor

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)