lørdag 21. juli 2012

Lørdagskveld i heimen...

Lurer bittelitt på hvor det ble av de lange, lyse og varme sommerkveldene... Har ikke opplevd for mange av dem i år. I dag har sola tittet fram så vidt, men dagen har nok vært preget av regn - og det i mengder. Det regner nå også, og det gjør at det er så mørkt inne at jeg har vært nødt til å legge bort håndarbeidet. For det blir ikke snakk om å tenne masse lys for å se maskene. Det er jo sommer, jo! :-)


Nå gjør det ikke noe at håndarbeidet får hvile heller da. Har produsert ganske mye de siste ukene. Jeg har fått bestilling på ei veske, og har kjøpt garn, men har ikke begynt på den. 
I kveld gjorde jeg ferdig et par grytekluter med tommel, og tidligere i uka har det gått i kjøkkenkluter. Må visst ta noen bilder å legge ut, men det blir ikke før i morgen.


Men jeg kan jo vise fram lyslykta jeg hekla av en rest naturfarget bomull-lin - og som ble gave til ei venninne. Den fikk jeg faktisk tatt bilde av før jeg gav den bort. Mønsteret er FFF(fullstendig fri fantasi). 




Det var kanskje te-lys man skulle tenne... For å få det litt lysere her. Det blir ikke snakk om å legge seg riktig ennå. For man skal som kjent ikke sove bort "sumarnatta"... Om den er aldri så mørk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)