søndag 22. juli 2012

En smakebit på søndag

Mari oppfordrer til å dele en smakebit fra boka som leses også denne søndagen. I tillegg har hun en giveaway...

Jeg har lest krim på krim de siste ukene, så nå har jeg funnet fram en skikkelig "Feelgood"-roman: 
DE DESPERATES CAFÉ
av Marian Keyes


Smakebiten er hentet fra 1. kapittel, side 9, ja dette er selve innledningssetningen.

"På en restaurant i Camden, stinn av krom og glass, lot den magre resepsjonisten en purpurrød negl gli nedover i boken og mumlet: - Casey, Casey ... hvor har du gjort at deg? Her... bord tolv! Du er..."

Ja, hva er Casey? :-) Det har jeg tenkt å finne ut.

Ta en titt innom Flukten fra virkeligheten for flere smakebiter.

1 kommentar:

  1. Åhh,denne sett litt på og nå fikk jeg veldig lyst til å finne ut hva Casey er jeg også. Tusen takk for smakebiten Sigrid og ha en fin kveld:-)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)