mandag 16. juli 2012

Jeg er også fan...

Kommunen jeg bor i er ikke stor, og ikke så veldig kjent. Vi har ingen store, kjente attraksjoner å vise fram.
 Bortsett fra fin natur, noen svære vindmøller og noen røde vannliljer, som også pryder kommunevåpenet
Vi bor midt i landet,- uten å kunne skryte på oss at vi er i det geografiske midtpunktet. Når jeg googler Nærøy, finner jeg ut at den mest kjente personen som har bodd i Nærøy, uten at jeg vil kalle han Nærøyværing av den grunn, var Petter Dass. Han var visst gjetergutt hos slekta i sin ungdom, på Nærøya. Så langt tilbake som på 1600-tallet. Ikke så mye å skryte av kanskje...

Helt til nå... Endelig har vi fått en kjent nærøyværing! Og det er takket være internett og blogg. Norges mest kjente Nærøyværing er for tida superbloggeren Terje Aarseth. Han behøver ingen reklame for bloggen sin, her på mitt ringe sted i Blogglandia(Jeg ligger bare på 6. plass for Nærøy hos blogg.no - Terje troner på 1. plass både der og for hele landet). Reklamen får han overalt for tida, uten at det virker som det går han til hodet. Og du verden så morsom den godeste Terje er. Hvis du fremdeles, mot formodning, ikke har vært innom bloggen hans, må jeg bare anbefale den: http://terjeaa.blogg.no/
Jeg ler mye og gjerne når jeg titter innom han. Snakk om ha tatt rosabloggerne på kornet... :-D
Jeg er en fan!

Sånn for ordens skyld skal dere få se bilder av noen av kommunens andre stoltheter. Viltvoksende, vakre, røde vannliljer - i år flere enn noen gang før.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)