fredag 20. juli 2012

Dynamisk...

Har vært litt nysgjerrig på de dynamiske visningene for bloggen her på blogspot, og har en stund tenkt at jeg skulle utforske dem litt. Det skal jo være noen andre muligheter når det gjelder gadgets og sånn.
Men... vet ikke helt, jeg. 
Likte jo egentlig oppsettet jeg hadde før. Hm...
Tror dette blir en kort prøve. Nå er det natta - så får jeg se hvordan det hele ser ut i dagslys. 

Et lite bilde må få være med inn i natta. Av boka jeg holder på med nå.

Eller nei,- dette passer mye bedre.
NATTA!



4 kommentarer:

  1. Så lenge varte det... 3 kvarter. Nytt design igjen ;-)

    SvarSlett
  2. Vakkert bilde , de handler og og være på rett sted til rett tid.

    God helg , Maritklem.

    SvarSlett
  3. Jo, det här med design på bloggen är ett spännande fenomen. Det vore kul att förnya sig ... men ... ;) Värre än att möblera om hemma ;)
    Din sista bild är ju underbar! Färgerna!
    Tack för att hu hälsade på hos mig! :) Blev glad av att hitta dina kommentarer!
    Önskar dig en riktigt skön helg!

    SvarSlett
  4. Vilken vacker vy att ha i näthinnan innan man lägger sig för natten! :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)