søndag 27. august 2023

Takknemlig uke 34; 2023


Første uke av skoleåret 2023/2024 er historie, og det har vært ei fin uke. 
Koselige elever og god stemning i klasserommene. 
Gleder meg til å bedre kjent med alle sammen.

Uka ble avslutta med helgetur til Sømna og øya vår der. 
Fikk tatt opp gulrøttene (søte og gode!) og potetene (ekstra tidlig sort), 
og vi nøt sola og varmen. 
FOR en herlig sommer vi har hatt!


3561:    Myk start på uka 
3562:    Ta i mot internatelever
3563:    Fint første møte med klassene jeg skal undervise i
3564:    Når samarbeid fungerer fra start
3565:    Elever som overvinner noen hindre, - et steg om gangen 💙
3566:    Komme hjem til ferdig middag
3567:    Kleppsuppe hos mamma 👌
3568:    Frisørtime 
3569:    Mulighet for hjemmekontor
3570:    Fredagsfika på jobb - høstens første ☕🍓
3571:    Kveldstur i skumringen
3572:    Ta opp poteter og gulrøtter fra "kjøkkenhagen" vår på øya 
3573:    Lage pizza på grillen 🍕
3574:    Båttur i godværet
3575:    Komme heim etter ei koselig helg på øya 🌞




Uke 35 venter ... 😊

1 kommentar:

  1. For en fin uke du har hatt, og for en gulrotfangst! Jeg gleder meg over at du har det så fint, og stopper opp for å tenke over egen uke, det er sikkert en god øvelse å ha i hverdagen :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)