søndag 2. september 2018

Takknemlig uke 34 og 35; 2018



Skoleåret er i gang, og de to siste ukene har vært rimelig hektiske.
Det ble en brå overgang fra ferien. 
Dette året skal jeg ha redusert stilling på arbeid, men studere ved siden av. 
Det gjør at det blir en heldag hjemme til studier + to dager i uka med halvdag jobb/halvdag studier. Det har vært litt innkjøringsutfordringer. 
Nå har jeg fått hodet over vannet igjen og kan se tilbake på noen velsignelser.

3276: Første skoledag! Det er alltid kjekt å komme inn i ny klasse
3277: Prisavslag hos tannlegen fordi jeg måtte vente 
3278: Interessant webinar
3279: Finne ut av tekniske utfordringer med en kollega
3280: Planlegge høsten i ungdomsklubben
3281: Lydbøker som gjør inntrykk
3282: Et møte med god dialog
3283: Begynne helga i frisørstolen. Etter ei uke der jeg har "løpt" fra det ene til det andre, var det akkurat hva jeg trengte
3284: Følelsen når man har levert første arbeidskrav - i god tid før fristen
3285: Helgetur til Sverige med Mannen og to av "ungene"
3286: Kjenne at det kommer til å gå bra å sjonglere mellom å bruke noen timer på jobb og studere hjemme et par dager i uka
3287: Sol og varme
3288: To heldager på jobb; få gjort unna ting og tatt igjen det tapte
3289: Levere arbeidskrav 3 i god tid før fristen
3290: Rolig søndag - hjemme. (Før vi kjører til Steinkjer ...)


Skal ha bilen på verksted i morgen tidlig, så da kjører vi i ettermiddag og sover over på hotell. Det skal bli koselig.

1 kommentar:

  1. Mycket att vara tacksam över :) Gillar odet "webinar" - nytt för mig!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)