søndag 24. januar 2016

Bøker lest i 2015; #53

Bok #53 i 2015
ble
INNSIRKLING 2
av
Carl Frode Tiller

Fra forlaget:

Ole har familie og gard, men kan når som helst miste alt.
Tom Roger er ein skremmande muskelbunt. Inni han brenn eit ønske om å bli ein annan.
Paula vil så inderleg gjerne bli elska. Når familien besøkjer henne på gamleheimen, kjem mørke løyndommar for ein dag.

Carl Frode Tiller fortsett der han sleppte i "Innsirkling". Den mystiske David har mista hukommelsen, og ein annonse oppfordrar gamle kjente til å skrive til han. Ole, Tom Roger og Paula bestemmer seg for å svare. Med djup psykologi og rå, svart humor sirklar Tiller inn liva til David og brevskrivarane. Dermed gir han også eit rikt tverrsnitt av tida dei lever i, vår tid.


Jeg er glad for at jeg ga "Innsirkling"-trilogien en sjanse, og at jeg fikk den tredje boka i julegave. Historien kryper en på en måte inn under huden, og jeg må få med meg slutten.

En av årets beste bøker. Av de jeg har lest i år.

ANBEFALES.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)