mandag 13. juli 2015

Lapp på lapp

Jeg har heklet lappeteppe av noe av restegarnet jeg hadde.
Enkelt og greit, med bare dobbelstaver,
31 i bredden og 12 rader - så ble de omtrent kvadratiske
De fleste er ensfarget, men noen bærer preg av at jeg har gått tom for en farge og fortsatt med en annen. 
Fikk nyttet opp mange halvnøster og garnender med dette.
Vakkert er det kanskje ikke, men det vil nok gjøre nytten sin
når høsten kommer, og jeg skal slappe av med ei god bok...


Bilde 53 i 2015

 365 foton

1 kommentar:

  1. Så fint det ble! Har en haug med garn liggende som godt kunne vært brukt til noe sånt.
    Har akkurat felt av for et babyteppe. Skal sette meg ned å feste tråder og hekle en kant rundt, så er det fint ferdig :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)