mandag 29. juni 2015

Räkmacka

Jeg har virkelig sviktet når det gjelder å legge opp bilder på bloggen så langt i år.
Tida har gått med til helt andre ting enn blogg det siste halvåret;
studier med skriving av bachelor og avsluttende eksamener i alle emner krever sitt.
Men nå håper jeg å komme sterkere tilbake, i hvert fall sommer.
Til høsten begynner jeg i ny jobb som norsklærer på videregående, yrkesfag,
og det vil nok kreve litt innsats det også,
men jeg skal i hvert fall bo hjemme og slipper reisinga jeg har hatt de siste tre årene.
Det gleder jeg meg til.

Så langt i sommer har vi allerede hatt en liten ferietur, 
hos familie på Østlandet og hos "Söta Bror" i øst. 
Når vi er i Sundsvall, er et besøk på "Innergården" påkrevet, 
for å få smake på räkmackan de serverer der. 
Den er "oerhört" god!



Bilde 38 i 2015

 365foton

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)