søndag 7. september 2014

Takknemlig uke 36

I snart to år har jeg forsøkt å telle velsignelsene og det jeg har å være takknemlig over hver uke. Det har vært en fin måte å samle tankene rundt ukene som har gått, og hjulpet meg å se at jeg har mye å være glad for.
Det dreier seg om å se det store i de små hendelsene i hverdagen.

Selv de ukene - som den uka som nå har gått - som har vært så travle eller fulle av program at jeg ikke har hatt tid til å blogge om noe annet, har jeg forsøkt å oppsummere og tenke tilbake på det som har vært godt. 
Det gjør det fint å ta fatt på ei ny uke...




Velsignelsene i uke 36:

1381. Bake smuldrepai med epler og rosiner.
1382. Sitte på altanen og drikke kaffe sammen med koselig besøk, den 1. september!
1383. Fjelltur!
1384. Lese interessant litteratur om barn og fantasi
1385. Reparere Datteras favorittbukse
1386. Tegne og planlegge bygging av langhus-modell
1387. Plommer fra hagen til mamma og pappa
1388. Høstens første ruskevær, med vind og regn
1389. Sangøvelse, hjemme hos oss
1390. Norske epler!
1391. Lage vennearmbånd
1392. Oppstart av junior-klubb i kirka
1393. Følelsen når "tidenes" migreneanfall slipper taket
1394. Enda flere dager med sommervarme - i september
1395. Kreativt arbeid


Da er jeg klar for ei ny uke, 
som nok blir fylt med studier og litt praktisk arbeid. :-)

1 kommentar:

  1. Migrän är verkligen inte roligt - men det är fantastiskt skönt när den släpper ... Verkligen något att vara tacksam för!
    Hoppas den nya veckan startat bra :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)