søndag 17. august 2014

Takknemlig uke 33


Ei uke som bød på noen overraskelser
og flere ting å være takknemlig for.

1336. Ny uke, nye utfordringer, nye muligheter
1337. En lege som ser og skjønner og vet og tar på alvor
1338. En nedtur som oppleves som en slags opptur, på grunn av nevnte lege
1339. Begynne på nytt håndarbeid
1340. Få gjort unna noen ærend som har blitt utsatt
1341. Få timeplanen for studieåret ...
1342. ... og oppdage at siste ferieuke plutselig er nest siste ferieuke. Studiestart utsatt ei uke! 
1343. Positivt møte med tanke på bacheloroppgave og -praksis.
1344. Ungdommer som stiller opp og hjelper til med vinterveden
1345. Koselig telefonsamtale
1346. To besøk av trivelige damer, på én dag!
1347. Få hjem Mannen! Jeg er liksom halv uten han...
1348. Strikke ferdig pleddet jeg har holdt på med det meste av sommeren
1349. En mail som virkelig "made my day" :-)
1350. Nydelig søndagsmiddag tilberedt av Mannen!


Da er det altså sånn, at jeg trodde jeg skulle være ferdig med ferien nå, og i stedet har jeg fått enda ei uke til fornuftig bruk, før studiene starter. 
Jeg skal prøve å bruke den godt...

1 kommentar:

  1. Åh, en extra bonusvecka med ledighet? Så härligt! Hoppas du har ro att njuta! Önskar dig en bra vecka!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)