søndag 22. juni 2014

Takknemlig uke 25


Uke 25 er straks over, 
og jeg har ikke tilgang på noe annet enn mobilnettverk, 
så det blir lite blogging. 
Men en liten liste med ukas velsignelser bør jeg få til uansett. ;-)


1216. En tur på biblioteket
1217. Klippe Lucas. Vi var begge glade da vi var ferdige.
1218. Bokblogging. Lenge siden sist.
1219. Farge håret. ;-)
1220. Levere siste skoleoppgave dette semesteret
1221. Strikke på genser til meg selv. Det vokser
1222. Lange og mange lesestunder. Ferie!
1223. Ut å gå tur, flere dager på rad. Herlig!
1224. Besøke mamma og pappa og ha god tid.
1225. Siste skoledag for Dattera
1226. Kjøre til svigers på lang-helgetur
1227. Sluke bøker lånt av svigermor
1228. Bytur sammen med ungdommene
1229. Sitte inne i varmen når regnet høljer ned.
1230. Ut å gå etter et par dager med regn.


Første ferieuke er over. 
Mer kos og avslapping neste uke...

2 kommentarer:

  1. Listorna blir väldigt annorlunda på sommaren :) härligt med annat än rutiner!

    SvarSlett
  2. Så bra med en liste over ting som du er takknemlig for - gjør meg glad :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)