onsdag 23. april 2014

Bøker lest i 2014; #17, 18 og 19

Da har jeg lest de tre siste bøkene i Storgårdsfolk-serien
(nr. 58, 59 og 60), 
og de ble
ble bok #17, 18 og 19 
for meg dette året.

Jeg har visst at bok nr. 60 kom til å bli den siste i denne serien, så jeg har spart nr. 58 og 59, slik at jeg kunne lese de tre siste i ett.
Dette er jo lettleste bøker, som også har "cliffhangere" som gjør at man vil fortsette på neste bok så snart som mulig.

Valgene tar kvelertak på den som nøler, men av og til griper skjebnen inn. Familien slår ring om sine, nye bånd knyttes, mens gamle rives over.En vei er til endes, men mange stier forgrener seg. Og julefreden senker seg over hedmarksbygdene. 

En fin avslutning på serien, disse tre bøkene. Trådene samles og alt får sin avslutning på et eller annet vis. Som alltid underholdende og avslappende lesing, og med "Happy Ending" kan det ikke bli bedre. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)