søndag 2. mars 2014

Takknemlig uke 9


Uke 9 går mot slutten, 
og jeg har ikke blogget på to uker!
Travle tider... men nå synes jeg at jeg begynner å få hodet over vannet. 
En gang igjen. :-)
Det er tid for takknemlighetsliste - for to uker.

961. Middag sammen med to medstudenter, dagens gode idé!
962. Innom Mammut-salget - to bøker rikere!
963. Innom keramikk-verkstedet. Jeg fikk endelig begynt på noe som kan ende opp som eksamensoppgave.
964. Trivelige OL-resultater...
965. Lese om Trøndersk språkhistorie. Jeg føler meg som en nerd når jeg ikke kan legge fra meg boka og komme meg i seng, fordi det er så interessant.
966. Givende drama-undervisning
967. God veiledning på eksamensoppgaven i kunst og håndverk
968. Komme seg ut å gå!!
969. Rolig kveld på hybelen - momuttersalene på gangen
970. Jobbe i flyt! Jeg får trolig til en eksamensoppgave jeg kan stå for...
971. Reise hjem med Hurtigruten, sammen med trivelig medstudenter
972. Komme hjem til fullt hus og nesten ferdig pizza
973. Opp tidlig for å kjøre vel 80 mil - med trivelig familiebesøk i den andre enden av veien
974. Feire en 20-årsdag, mens vår egen 22-åring befinner seg mange mil unna. Godt man har telefon...
975. Synge sammen med mann og barn og svigerinne og tantebarn
976. Shopping på Strømmen storsenter(Det ble 4 bøker og litt klær...)
977. KONSERT MED MICHAEL BUBLÉ i Oslo Spektrum!! En opplevelse
978. Kjøre hjem igjen, og sluke et par bøker på turen. :-)
979. Ei god planleggingsøkt for studiene utover våren. Hodet over vannet...
980. Endelig en tur på ungdomsklubben igjen!!
981. Fin samtale...
982. Tur i fjæra i vårvær!!
983. Sangøvelse - alt for lenge siden sist. Godt å treffes!
984. La tekniske utfordringer være og heller finne fram støvsuger og støvklut.
985. Hyggelig besøk av gode venner. "Evigheter" siden sist! 
986. Hekle siste rute i lappeteppet. Nå gjenstår "bare" festing av tråder og montering. ;-)
987. Ut å gå i frisk vårluft! Det er så deilig!!
988. Ungdommene kommer hjem en snartur.
989. Rolig søndag.
990. Nå dagens mål: som betyr blogging!


DA(!) er jeg klar for ei ny uke!

2 kommentarer:

  1. En lång lista med mycket tänkvärt :) Och Bublé! Hoppas konserten var minst lika bra som jag inbillar mig!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)