mandag 20. januar 2014

Mandagstema #103

Nå er det sååå lenge siden jeg deltok regelmessig på noen fotoutfordring 
- det er alltid så mye annet å henge fingrene i for tida - 
med studier og litt husarbeid, litt håndarbeid og ellers andre ting som krever litt oppmerksomhet. 
Blogging og fotoutfordringer har dessverre blitt nedprioritert. 
Jeg tror ikke at jeg skal love å komme helt og fullt tilbake, for det klarer jeg vel neppe å holde, men jeg skal i hvert fall forsøke å være med litt oftere enn jeg har gjort ei tid.
Det er jo så gøy å se temaene og forsøke å finne bilder som passer. :-)

Mandagstemaet denne uka holdt forøvrig på å ta motet fra meg med det samme; 
for det er ...
Vinterdekke
... og om det er noe som ikke passer særlig godt her jeg befinner meg, så er det vinterdekke. Her er det null snø, og plenene er ganske så grønne faktisk, om enn litt crispy. Barfrost har vi nemlig nok av.
Vel, jeg fant ut at jeg fikk finne et bilde i arkivet denne gangen, i stedet for å knipse noe nytt. 
Så her kommer et vinterdekkebilde fra i fjor vinter.



Flere bilder til temaet finner du her:
 Mandagstema


6 kommentarer:

  1. Skjønner godt at du valgte ut dette bildet, det var veldig stemningsfullt :)

    SvarSlett
  2. "Varmande" vinterdekke ;-)

    Ha fin veke vidare!

    SvarSlett
  3. Den var fin i sitt lilla täcke!

    SvarSlett
  4. Særdeles flott vinterdekke !
    Det bildet likte eg !

    SvarSlett
  5. Stackaren vad han ser ut att ha det kallt! Verkligen fin bild!

    SvarSlett
  6. Hei ;)
    Her har eg ikkje vert på besøk før, men for en koselig og fin blogg du har !
    Har lest litt nedover her, og Her vil eg gjerne følge med videre ;)
    Og dette bilde ditt var det som fanget interressen min først,
    kjempe fint og stemningsfult !
    Ha en fortsatt fin uke ;)
    En hilsen fra Åshild

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)