tirsdag 17. desember 2013

Bøker lest i 2013; # 49, 50, 52, 53 og 54

De siste par ukene har jeg pløyd gjennom fem bøker i Sønnavind-serien!
Bok nr. 66 i serien ble min 54. fullførte bok dette året


Jeg leser ikke særlig mange serieromaner lenger. Svigermor fôrer meg med bøkene fra Sønnavind, og i tillegg kjøper jeg Storgårdsfolk selv(der kommer det bare 2-3 bøker i året, så det er overkommelig).
Etter å ha brukt høsten på gamle klassikere og en del tyngre litteratur, var det helt greit å sluke 5 bøker på rappen nå.
Grei underholdning og en liten virkelighetsflukt innimellom eksamenslesing og -skriving. :-)
Nå er jeg i hvert fall oppdatert på alt som skjer i familien Thoresen på Oslos østkant rundt 1930.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)