lørdag 17. august 2013

Takknemlig uke 33


Ei ny uke er på hell - den 33. i 2013,
og for min del betyr det at ferien nærmer seg slutten. 
10 og ei halv uke har gått utrolig fort, 
og på mandag er det studiestart igjen.
Sommeren har vært suveren, 
og jeg er klar til å ta fatt på pensumlesing og oppgaveskriving  ;-)
Men nå er det tid for å skrive ned noen av den siste ukas velsignelser!


616. Se trær forvandles til vedkubber!
617. Jobbe sammen; Mannen og foreldrene mine og jeg, med den velsignede vinterveden. Teamwork på sitt beste.
618. Strikke!
619. Se bunnen i skittentøykurven
620. Finne gamle håndarbeidsprosjekt - kanskje de kan fullføres...?
621. NY telefon! Oh, glede. I love it.
622. Noen gode treningsøkter
623. Avlegge forhåndsstemme til Stortingsvalget. Stemmeretten er en fin ting! 
624. Gjøre ferdig et hekleprosjekt - håper det faller i smak.
625. Finne igjen gamle bøker, som jeg leste i min ungdom. Skal prøve å finne tid til å lese dem i nær framtid...
626. ... få bokpakke med pensumbøker for høstsemesteret. Mye spennende lesning. Må visst prioritere...
627.  Vite at man har strøket alt av duker og skjorter - for en stund.
628. Reparere og lappe noen favorittbukser
629. Nyte av Mannens kokkekunster
630. Reflektere over en fin sommer.


Ha en fin søndag i morgen
- da skal jeg gjøre ingenting.
Tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)