lørdag 15. juni 2013

Takknemlig uke 24


Da har det sannelig gått to uker siden sist jeg talte mine velsignelser.
Disse to ukene har bydd på avslutning av skoleåret, 
og jeg har gjort ferdig noen bestillinger på håndarbeid. 
Til uka blir det klesvask og pakking av koffert
- mot neste helg vender vi nesen mot nabolandet. 
Semester!

396. Siste reise til Nesna dette semesteret
397. En god og givende samtale med medstudenter, utenfor pensum. 
398. Siste innspurt på eksamenslesingen.
399. Følelsen når ønskeoppgaven er med på eksamen
400. Panikken når du tror du har glemt alt du kan - men klarer å hente fram det du vet du kan...
401. Grilling med medstudentene etter endt eksamen
402. Hjemreise med kun ei god bok og hekling på programmet.
403. "Sovmorgon" - første ordentlige feriedag.
404. Handlekveld på gartneriet - tid for sommerblomster. Endelig har jeg tid til å gjøre noe annet enn å sitte med nesen i ei fagbok.
405. Strikketøy og lesing ;-)
406. Lørdagskveld med gode venner på besøk. Tid for vennepleie!
407. Søndagstur ned til vatnet. 
408. Endelig er årets ferie bestemt, og leiebil og feriehus er bestilt og betalt.
409. Tid til å leke på kjøkkenet.
410. Bytur med venninne - og denne gangen handlet jeg stort sett bare til meg selv. EGO... ;-)
411. Foreldremøte på ungdomsskolen - til høsten begynner en ny epoke i livet til yngste avkom.
412. Verdens beste kjæreste og bestevenn fyller år!
413. Fredagspizza med mamma og pappa på besøk
414. Fint ferdig med et par bestilte puter.
415. Montering av bestilt strikkegenser - jeg tror jeg får det til. :-)


Gleder meg til den riktige "semesterkänslan"...

1 kommentar:

  1. En avstressad och förväntansfull ton i din lista :) Sommarlov!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)