fredag 5. april 2013

Takknemlig uke 14


Nå er det to uker siden jeg skrev ned noen av velsignelsene mine, men det betyr ikke at de ikke finnes... Grunnen til at jeg ikke har publisert noe på bloggen min på ei stund er ikke bare travle tider, men at vi ganske enkelt har vært uten internett i ei uke. Fikk linja opp å gå sist onsdag, men ikke før i dag fikk vi den hastigheten vi skulle ha. Heldigvis fikk vi besøk av en trivelig montør i dag som ordnet opp!

Så nå skal takknemlighetslista mi for de to siste uke mine skrives:

271. Rolig Palmesøndag med fin gudstjeneste.
272. Hyggelig respons på oppdatering av Epla-butikken min :-)
273. Fornuftig veksling mellom oppgaveskriving og avslappende håndarbeid.
274. Kaffebesøk og trivelig prat sammen med "gamle", evige venninner. Vi møtes ikke så ofte, men når vi gjør det er det lett å ta opp samtalen fra sist. :-)
275. Pinnekjøtt-middag hos Mamma og Pappa.
276. God engelsk påskekrim
277. Rolige dager med familien
278. Flott gudstjeneste 1. påskedag med barnevelsignelse og dåp. Høytid!
279. Å kunne begynne med litt trening igjen uten at muskelbristen gjør alt for vondt... 
280. Å vite at man er ferdig med én oppgave - én igjen. Denne uka.
281. Kjøre foreldrene til Hurtigruten og ønske dem en god tur til Bergen.
282. En god samtale med ungdom som ønsker å prate...
283. Å vite at man er ferdig med denne ukas arbeidskrav. Før man er nødt til å konsentrere seg om neste ukes oppgaver.
284. Bredbåndet fungerer igjen som det skal!!
285. Å bevilge seg litt tid med pc'en i fanget, til unyttige ting som Epla og blogg. :-)


Det er fredag og helg. Selv om arbeidsoppgavene står i kø er fredag den beste dagen i uka! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)