fredag 4. januar 2013

Takknemlig - uke 1


Den første uka i 2013, og også denne uka er jeg takknemlig...

91. ... for rolige romjulsdager
92. ... og fornøyd over å ha laget en nydelig nyttårsmiddag. Kalkunen ble veeeldig god!
93. ... over å feire inngangen til det nye året sammen med "ungene". Vi har noen flotte ungdommer!!
94. ... over en trivelig prat pr. telefon med Storebror. Tre kvarter går jammen fort.
95. ... for at man har et helt nytt, spennende år liggende foran oss.
96. ... over at Eldstesønnen kommer igang med praksisplassen.
97. ... for deilig laksemiddag...
98. ... over at Dattera kom seg opp og nådde skolebussen etter juleferien.
99. ... over at jeg har vært, og er, på praksisgruppe med ei jente som tar ansvar og gjør en flott jobb. Refleksjonsnotatet blir levert innen fristen.
100. .. for at Mannen min er en god lytter og veileder når jeg kjører meg fast etter å ha tatt på meg for mye ansvar. (At jeg aldri skal lære...)
101. .. for at jeg har vett til å melde pass når jeg må...(etter litt veiledning)
102. .. for at det er så mye spennende ski-sport på tv. ;-)
103. .. fordi jeg har det bra - tross alt.
104. .. for at man kan sove middag sammen med hunden :-)
105. .. over ha gode venner! Første vennebesøk i 2013 denne fredagskvelden med hjemmelaget pizza og suksessterte. En suksess!!

Å telle velsignelser er en velsignelse...

2 kommentarer:

  1. Mycket klokheter och insikter :) Men 104 var så skön att den fick mig att le :)
    Jag blev lite besviken att jag inte tyckte om boken när jag hört så mycket gott om den - Anne fra Bjørkely! Ha en skön läsupplevelse du, när du läser boken/-erna igen!

    SvarSlett
  2. Så godt å kunne telle opp så mye bra! Det skulle vi gjort litt oftere. Jeg må prøve meg på det samme, om enn utenom bloggen. Ha en herlig helg!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)