tirsdag 28. august 2012

Travle dager...

Nå er det mange, mange dager siden jeg har vært på bloggen. Da jeg kom hjem fra Nesna på fredagskvelden, hadde internett tatt en pause her i heimen. Hva det var som var feil, vet vi ikke. Restart av router og det mer funket ikke, og kundeservice var vanskelig tilgjengelig i helga. Utrolig hvor avhengig man blir av denne oppkoblingen mot resten av verden... Vi bestemte oss for å gjøre andre ting i helga, og vi "overlevde" fint. :-) Siden blogging over mobilnett ikke er særlig morsomt, ble det en helt grei bloggpause.

Nettet var plutselig tilbake på søndag kveld, og nå funker alt som det skal, men det har ikke blitt mye blogging likevel. Har brukt dagene til å få oversikt over ting som skal ordnes her hjemme, samtidig som jeg har forsøkt å få til en viss struktur på studielivet,- både de ukene jeg er hjemme og når jeg skal på samling. Er en tilhenger av lister, og det har blitt en solid liste over høstsemesteret nå...

Jeg er en sann tilhenger av fotoutfordringer også, men nå er det mange dager siden jeg deltok. Har kjøpt meg ny pc i forbindelse med studiene, men jeg har ikke fått overført bilder fra gammel til ny lagringsenhet ennå, så jeg har liksom så lite bilder å bruke. Kunne jo brukt den gamle pc'n, men... Tror jeg må få hjelp av en av Sønnene, til å flytte over bilder. I morgen kanskje? Da går turen nordover til Mannens familie for vår del, mens avkommet blir igjen hjemme. 

Anledningen er ikke så koselig; en begravelse, men vi får treffe familien da også, og det er jo litt fint, tross alt. Dagene siden jeg kom hjem har stått i familiens tegn. Kjekt å være sammen med nære og kjære, etter noen dager som hybelboer. :-) Nå har hybel-livet noen fordeler også, - det er for eksempel mye lettere å konsentrere seg om lesing når man er helt alene...

Nei, nå kjennes det ut som om dagen har vart lenge nok. Tror jeg får avslutte for i dag. Får tro at  jeg kommer tilbake om ikke så alt for lenge. Siden jeg har fått overført de siste bildene fra mobilkameraet, får dere se hva jeg brukte litt av reisetida på sist fredag...
Kaffedrikking og tegning.



Og, ja... den er litt skjev... Men det er vel noe som heter "øvelse gjør mester". :-) Jeg kan forresten gjøre noen justeringer. Det er jo tross alt ei blyant-tegning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)