fredag 10. august 2012

På etterskudd...

Jeg vet at det er fredag. Likevel fikk jeg lyst til å delta på denne ukes Mandagstema
Det er nå ett år siden Helene overtok denne fotoutfordringen, og siden jeg tror jeg har deltatt hver uke, kan jeg ikke la være å bidra også på jubileums-utgaven. Om enn litt på etterskudd, altså.

Temaet denne uka er PORTRETT.
Jeg har lite erfaring med portrett-fotografering, men det er noe jeg godt kunne tenke meg å øve litt mer på. Jeg tok imidlertid et bilde av Dattera da vi var i Tyskland, som viser gleden over å få servert en kjempestor iskrem, men masse frukt. Det hører forøvrig med til historien at hun ikke klarte spise alt...




Flere portretter finner du hos


3 kommentarer:

  1. Flott portrett av en søt og glad jente!
    En kan tydelig se og føle hennes glede!
    Veldig fin er hun! -Margit-

    SvarSlett
  2. Å en så glad och söt tjej! Ser ut att vara goda dekorationer på iskremen!

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)