søndag 19. august 2012

En smakebit på søndag

Søndagen er snart over, men ennå er det tid til å presentere en liten smakebit fra boka jeg leser akkurat nå...

Denne uka har jeg kost meg med svensk krim; nærmere bestemt Camilla Läckbergs første roman fra Fjällbacka: "Isprinsessen".

Smakebiten er hentet fra side 20:
"Hun gikk til side og slapp Erica inn i gangen. Ikke en lampe var tent i huset. Riktignok var det ikke kveld på flere timer ennå, men skumringen hadde begynt å sige på, og skyggene var lange. Fra rommet rett fram i gangen hørtes dempet hulking."

Etter å ha begynt litt i feil ende med Läckbergs bøker, var det nå på sin plass å få med seg begynnelsen. Spennende krim, akkurat slik jeg liker det...

Flere smakebiter finner du hos Mari.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for smakebiten,Sigrid:-)Jeg har bøkene hennes men ikke lest en eneste en enda, jeg må skjerpe meg skjønner jeg. Ha en fortsatt fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Har ikke lest mye av denne forfatteren ennå, men godt å vite man har noe bra i vente:) Takk for spennende smakebit:) Ha en fin leseuke!:)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)