fredag 1. juni 2012

Torsdagstema: I like # 43


Torsdag har blitt fredag. Jeg fikk ikke tid til å poste noe "I like"-innlegg i går. Jeg var forresten usikker på hva jeg likte i går... 

Det var regn og kaldt. Faktisk så kaldt at det kom litt snø innimellom. Den var heldigvis borte før den landet, så den ble ikke liggende. Det var selvfølgelig noe å like. :-) 
Det handler jo om å se det positive i alt.
Men jeg må jo si at jeg likte forrige torsdag bedre, da det var 26 varme grader i skyggen... 

Forrige torsdag "døde" mobiltelefonen min, og det likte jeg ikke. Man blir avhengig av sånne elektroniske hjelpemidler,- visste dere det? Mens jeg venter på å få mobilen tilbake fra reparasjon, har jeg fått tak i en helt grei erstatning. Det beste med den, er at jeg i går endelig fikk overført bilder fra minnekortet til pc'n. Og derfor kan jeg faktisk også vise bildet av noe av det jeg liker i dag... På fredag...

Nytt armbånd OG fotoredigering.


For flere bilder du kan like... klikk på logoen

5 kommentarer:

  1. Fint armband! Och jag gillar verkligen din bildbehandling här!

    SvarSlett
  2. Flott armbånd og bilde, jeg er ganske avhengig av armbånd. Ha en fin første sommerdag.

    SvarSlett
  3. At du ikke liker kaldvær skjønner jeg godt. Bra du har det fine armbåndet å like i stedet! Var snø her i går, en skikkelig eling. -Margit-

    SvarSlett
  4. Måste skaffa ett bildbehandlingsprogram man kan ju göra så mycket fint med dom;-)

    SvarSlett
  5. Det var vackert och jag gillar hur du har behandlat bilden. Jag undrar hur du har gjort? Ha en fin söndag.

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)