fredag 1. juni 2012

Himmelsk # 87

Det er himmelske tider... i dag har jeg sett snøfillene dale flere ganger. Heldigvis er de borte før de lander, men slik skal det da ikke være 1. juni! ;-) Nåja. Jeg gidder ikke irritere meg alt for mye over det. For det blir da varmere igjen. Helt sikkert. 
Er uansett ikke i form til å være ute. En begynnende forkjølelse og hodepine fjerde dagen på rad, gjør at det er best å bare være inne og gjøre minst mulig. Greit å kunne kose seg under ett pledd når formen er sånn. Det hadde blitt varmt om sola stekte, for å si det sånn... 

Mitt himmelske bilde denne uka, ble tatt forrige uke, da sola skinte og varmet og alt var bare velstand. Treet står i parken på Rørvik, og det bærer preg av å ha stått i "nordavind fra alle kanter". Det ser ut til at det blåser mest fra nordøst der det vokser. Uten at jeg stod klar med kompasset og sjekket.


Stammen bærer preg av å ha opplevd vind fra alle himmelretninger.


Flere himmelske bilder finner du hos Petunia

10 kommentarer:

  1. Dejlige træer der stræber mod himlen ;-)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder! Virkelig en imponerende stamme på det treet. Snøfillene falt over oss her i formiddag også. Men sånn ellers har vi mest sol. Jeg er veldig positiv. Hehe!

    SvarSlett
  3. Härliga och jättefina bilder på det stora gamla och vackra trädet!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  4. Det trädet har fått kämpa i vinden, fina bilder;-)

    SvarSlett
  5. Flott gammelt tre med fin stamme. veldig fint å se på! -Margit-

    SvarSlett
  6. Så intressant att se hur trädet växt i vinden. Speciellt imponerad är jag av stammen. Hoppas du snart är friskt igen!

    SvarSlett
  7. himlen är nog fin, men jag gillar trädstammen. :)

    SvarSlett
  8. Vi får bare krysse fingrene for at sommeren ikke var over med godværet som var i mai :)

    Interessant tre du har tatt bilde av, ser veldig gammelt ut!

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder. Og trær forteller mye.
    Håper du er bedre nå.
    Mormor på klagemuren

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)