søndag 3. juni 2012

Farvel til flekkene!!

Vanish Sofa & Teppe Spray 
Vanish Sofa- og teppespray imponerer meg! 
Hadde jeg ikke sett det med egne øyne, hadde jeg nok ikke trodd det.

Setene i den ene bilen vår har, for å si det pent, ikke vært særlig fine. De var flekkete og bar preg av at de ikke hadde vært dekket av setetrekk da vi kjøpte bilen i 2007. Etter enda 5 år har den ikke blitt bedre.  

Vi har forsøkt mange sprayer og vaskemidler for å få fjernet flekkene. Noen har virket lovende så lenge setene var fuktige, men med en gang stoffet ble tørt, var flekkene minst like ille som før. Til nå.

Siden jeg fikk en sofa- og teppespray fra Vanish sammen med alle de andre flekkfjernerne, måtte jeg prøve den også på de håpløse flekkene. Det kunne vel ikke bli verre, tenkte jeg. 
Jeg sprayet på et lite område i baksetet, fulgte bruksanvisningen og lot det virke max. 5 min. Det vil si at jeg tørket av skummet etter 3-4 minutter, og jeg må nok innrømme at jeg ikke hadde forventninger i det hele tatt. 4 minutter liksom. Akkurat som om det ville være nok...


Vel dere kan se resultatet her.
Etter behandling til venstre, og uten behandling til høyre.


Hele setet måtte selvfølgelig behandles, og etter å ha gjort det, ser jeg at det nok vil gjøre seg med enda en behandling, men uansett: Forskjellen er stor. Spent på hvordan det blir når setene er helt tørre.
FØR:
ETTER:




Kan jeg anbefale Vanish? JA!!!

3 kommentarer:

  1. Takker for viktig opplysning, den kan jeg bruke i jobb sammenheng. Jeg har sprayen hjemme i tilfelle vi skal søle på vår lyse sofa. Men vi har ikke sølt ennå *smil*

    SvarSlett
  2. For et supert produkt! Helt utrolig effektivt, dette skal jeg jammen prøve, veldig tydelig forskjell hos deg ut i fra bildene.:)Kjekt!God søndagskveld!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er rett og slett kjempeimponert. Hadde ikke så store forventninger på forhånd da, men dette innfridde.

      Slett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)