søndag 10. juni 2012

En smakebit på søndag


Etter noen uker med lesetørke, er jeg virkelig kommet i siget igjen. Har lest ferdig fire bøker siden fredag ettermiddag, men jeg har allerede funnet fram neste bok som skal leses.
Jeg MÅ jo være med på ukas smakebit hos Mari, siden den også er en giveaway. Vil jo mer enn gjerne vinne bøker!

Altså; den boka jeg har funnet frem er "Små sitroner gule" av Kajsa Ingemarsson. Denne boka var Sveriges mest solgte i 2005, og jeg gleder meg til å ta fatt på den. Leste "Bare vanlig vann" av samme forfatter i fjor, og likte den godt.


Dagens smakebit er hentet fra side 6.

"Nå var det ingen lek lenger, heller ikke for Gérard. Han var rasende. Den korte, trinne skikkelsen dirret, og han var rødlilla i ansiktet, bortsett fra på nesen, der skrubbsåret lyste rødt. Riktignok var han mindre enn henne, men utvilsomt sterkere, og Agnes rygget bakover for å unngå de veivende armene hans."


Du finner flere smakebiter hos Flukten fra virkeligheten

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for smakebiten:-) Har ikke lest noe av denne forfatteren før men har bøkene hennes på ønskelisten min. ha en fin kveld Sigrid:-)

    SvarSlett
  2. Takk for smakebiten:) La boken på ønskelisten min, ble nysgjerrig:) Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  3. En spennende smakebit :) Forfatteren var helt ny for meg til Anette nevnte den på sin blogg forleden. Omslaget minner meg mer om en kostholdsbok enn en roman egentlig må jeg si.

    SvarSlett
  4. Tack för smakbiten!
    Har bara läst en bok av Ingmarsson och var inte så förtjust.

    SvarSlett
  5. Denne boken har jeg hørt om, uten at jeg har lest den - kanskje på tide å sette den på listen over bøker å lese :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)