mandag 19. februar 2024

Takknemlighet uke 7; 2024

Siste arbeidsuke før vinterferie kan føles lang, og da er det ekstra viktig å fokusere på det som er fint og positivt.


3741: Kunne starte uka med kontorarbeid og ikke rett på undervisning.
3742: Kunne gjøre noen en tjeneste. 🚗
3743: Foliere kjøkken - det er ikke så mye som skal til for litt forandring.
3744: Restegarn.
3745: Romaskin.
3746: Folk å rådføre seg med. 🎓
3747: Strøbil - selv om man blir 2 minutter for sein på jobb på grunn av den.
3748: God stemning i vg2-klassene.
3749: Nyttig informasjon om ADHD. 
3750: Gå en kjapp tur og få opp pulsen. 💯
3751: Sola skinner når jeg kjører hjem fra jobb.
3752: Rolige morgener mot slutten av uka.
3753: Tilgang til styrkerom på jobb.
3754: Fredagsfølelse blandet med feriefølelse - den var etterlengtet denne uka.
3755: Sol, blå himmel og vinterferie. 🌞


De avspaseringsdagene som kommer nå, er etterlengta. Det blir nok litt jobbing hjemme, men det blir noen roligere dager der jeg kan bestemme hva jeg skal fylle dagene med og når det skal gjøres, uten å se på klokka hele tida. Alt jeg har lyst til å få gjort de nærmeste dagene, stemmer neppe overens med hva jeg ender opp med å få gjort, men. Hva gjør vel egentlig det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)