søndag 22. januar 2017

Takknemlig uke 3, 2017


Nå har virkelig hverdagen "tatt" meg, og ukene flyr avgårde. 

2416: Når arbeidsuka starter med tre "fri"timer, altså tid til planlegging av undervisning.
2417: Komme hjem til biffsnadder-middag, laget av Mannen. Heldige meg.
2418: Kesam og skogsbær til kvelds 
2419: At man klarer å komme tidsnok på jobb når man i det øyeblikket man våkner, tror det er søndag og legger seg til å sove på nytt - selv om det er tirsdag
2420: Tid med ungdommer
2421: Effektive mennesker som evner å ta beslutninger
2422: At suksessterta fra jul er oppspist - ingen flere fristelser 
2423: En mann som handler når jeg er opptatt med andre ting
2424: Lønn, - og betale regninger
2425: Fredagskveld - den beste tida i uka
2426: Å bli minnet på at det er bra å "tenke sjæl"
2427: Lage middag sammen med Mannen
2428: Rørende historier om levd liv. Jeg er glad jeg fortsatt har evnen til å la meg bli berørt.
2429: Ei god natt søvn
2430: En hel dag hjemme, uten at man skal på "noe"


Denne uka har jeg tenkt litt på at jeg må finne tid til meg selv, og familien min, 
midt i den travle hverdagen. En timeout er viktig innimellom.

1 kommentar:

  1. Jeg er så heldig at jeg kan si at jeg er takknemlig for mye av det som du er takknemlig for, glemmer bare å stoppe opp og tenke tanken. Takk for at du stopper meg :)

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)