søndag 29. juni 2014

Takknemlig uke 26


Uke 26 går mot slutten
- vi er halvveis i 2014 -
og mine velsignelser denne uka er som følger:

1231. Bytur og bryllupsgaveshopping
1232. Sankthans-feiring med grilling på terrassen.
1233. Kjøre hjem sammen med de to yngste, etter ei langhelg hos svigers. Home sweet home!
1234. Føle seg nyttig 1; plenklipping
1235. Mellomste sønns første kjøretime
1236. Føle seg nyttig 2; vanne blomster hos opphavet
1237. Time hos frisøren.
1238. Gleden over rene skapdører på kjøkkenet. Resten får vaskes en annen dag...
1239. Gleden over god karakter på siste eksamen. Meget godt fornøyd!! All lesing, jobbing og notatskriving betalte seg.
1240. Bytur sammen med Sønnen.
1241. En lege som tar seg tid til å se pasienten.
1242. Gå tur, med og uten Lucas på slep. Jeg tror formen er stigende.
1243. Møte med NAV. Jeg er glad de finnes.
1244. Tid til å rydde i og vaske klær som har vært lagret.
1245. Hele familien samlet igjen. :-D


Forrige uke var jeg visst ikke helt oppdatert
- trodde vi hadde uke 26 da - 
men sånn var det jo ikke. ;-)
Jeg er ferdig med andre uke av ferien,
og er glad for at jeg fortsatt har 7 uker igjen.
De siste ukenes studier, arbeid og eksamener har tatt på,
kanskje mer enn jeg har trodd,
så jeg er veldig glad for at jeg har mer tid på å ta meg igjen...
Til uka blir det en kort tur med hele familien, og det skal bli koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)