søndag 20. oktober 2013

Takknemlig uke 42


Uke 42 går mot slutten,
og min takknemligshetsliste for denne uka kommer her... 

701. FRIDAG!
702. Hele familien samlet - fredagspizza på søndag!
703. Bytur sammen med en god venninne
704. Når man finner et klesplagg som man ganske enkelt faller for... ;-)
705. Kjøpe noe julegaver
706. Begynne å forberede adventskalendere til "barna"... De blir aldri for store til det - og jeg synes det er koselig!
707. Hekle ferdig et teppe som jeg begynte på for to år siden!
708. Føle at en oppgave jeg hadde gruet til faktisk går ganske bra
709. En fantastisk konsertopplevelse med Odd Nordstoga og Ingebjørg Bratland
710. Få bestilling på en (liten) haug med pulsvarmere via Epla-butikken. :-)
711. Våkne til snø, og kjenne på den friske vinterlufta - men samtidig håpe at dette er forbigående...
712. Få ryddet i enda noen flere esker på garasjeloftet.
713. Lese ferdig et par bøker - som har gjort inntrykk
714. Være med Dattera på shopping - nye vintersko og ny vinterjakke
715. Nyte en deilig, avslappende søndag!


Gleder meg til uke 43...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)