søndag 27. oktober 2013

Duftlys...

I oktober har jeg vært så heldig at jeg har fått teste ut Air Wick duftlys!
Jeg har ikke vært noen stor tilhenger av duftlys; lukta har en tendens til å bli litt kvalmende. Men ikke disse - og lysene som lukter av eple og kanel er nok favoritten. Lukter nesten jul, jo...  :-)
At lysglassene skifter farge, setter en ekstra spiss på det hele. Litt dumt bare at den effekten svekkes jo mer man brenner av lyset. Når det er sagt, så brenner de minst like lenge som det står på dem :-D


Dessverre har jeg ikke hatt tid til å by inn så mange venner  på koselig høst"mys" og vise fram lysene, men jeg har ett igjen som skal settes på bordet neste gang vi samler vennene. Og heldigvis har de mer på butikken.
En vinner på høstbordet dette!! :-)




Lyst til å bli Buzzador og få mulighet til å teste produkter; send meg en mail eller melding, så skal jeg ordne resten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)