fredag 6. september 2013

Rydde vaskerom

Vaskerommet er det rommet i huset jeg er minst fornøyd med. Størrelsen er bra, og det er praktisk, men tapeten på to av veggene er ikke direkte pen... Likevel står ikke oppussing av dette rommet øverst på lista over ting å gjøre. Det er tross alt ikke et rom jeg viser fram til "gud-og-hver-mann". ;-)
Senere en gang skal vi nok få noe annet på veggene, og da skal skittentøykurvene byttes ut også, men enn så lenge er det veldig greit å bare få ryddet og fikset der av og til. 

Det har Mannen og jeg gjort dag. Godt fornøyd ble jeg også, etter å ha funnet noen dertil egnede oppbevarings"potter" i sink/blikk(blant skrotet mitt), til klesklyper og enkle sokker(jeg har jo et håp om å finne maken...). Når man i tillegg legger på en fargerik brikke oppå vaskemaskina, blir det ganske greit.

2 kommentarer:

  1. Kjekt å sjå andre sitt vaskerom. Ryddig og fint hos deg !
    Eg torer ikkje vise fram mitt, men kanskje du inspirerte meg til å ta eit tak der.

    Ynskjer deg ei fin septemberhelg :)
    Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Det var et ryddig vaskerom. Hm ... kanskje jeg skal ta en rufs i kjelleren?
    Ha en flott dag.
    Mormor

    SvarSlett

Takk for at du tok en tur innom bloggen min, og en kommentar fra deg betyr mye. Blogging er ikke det samme uten kommentarer... :-)